Wykaz ewidencji i rejestrów

W Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

  • Rejestr korespondencji przychodzącej
  • Rejestr korespondencji wychodzącej
  • Rejestr wniosków
  • Rejestr umów i porozumień
  • Rejestr skarg
  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • Rejestr wydawanych zaświadczeń dotyczących klientów
  • Rejestr wydawanych zaświadczeń dotyczących pracowników OPS
  • Rejestr faktur i rachunków
  • Ewidencja wystawionych tytułów wykonawczych
  • Rejestr decyzji i postanowień
  • Rejestr kontroli
  • Rejestr pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Prezydenta m. st. Warszawy
  • Rejestr uczestników projektu w bazie PEFS
  • Rejestr zamówień publicznych
  • Rejestr wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
  • Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
  • Rejestr osób wnioskujących o wydanie opinii na potrzeby Programu Odpracowywania Zaległości Czynszowych w Dzielnicy Wola
  • Rejestr osób wnioskujących o wydanie opinii do żłobka
  • Rejestr osób objętych procedurą weryfikacji uprawnień do zasiłku dla opiekunów

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba